مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 07:352021-11-17سياسي

کارخانه ها به ارتقاء و شکوفایی قشر کارگر کمک کنند/رونق تولید با احیای تعاونی ها


امام جمعه یزد با انتقاد از وجود تعداد زیادی تعاونی غیرفعال در استان یزد گفت: ایجاد اشتغال باید به دست تعاونی ها انجام شود و امروز نباید در جامعه، - ، آیت الله محمدرضا ناصری، صبح چهارشنبه در دیدار با سرپرست جدید اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با اشاره به ادغام های انجام شده در برخی وزارتخانه ها و ادارات اظهار داشت: در این دستگاه ها ماموریت ها بیشتر و سنگین تر شده به ویژه در تعاون، کار و رفاه اجتماعی که هر سه، وظایف و ماموریت های سنگینی در برابر مردم دارند.

وی عنوان کرد: یکی از اقدامات بسیار مهمی که باید در این اداره کل انجام شود، احیای تعاونی هاست زیرا بسیاری از این تعاونی ها با تعداد بالا در مقطعی از زمان تشکیل شده اند اما اکنون غیرفعال شده اند و اثری از آنها نیست و بسیاری از آنها نیز دچار ورشکستگی شده اند.

امام جمعه یزد بیان کرد: ایجاد اشتغال باید به دست تعاونی ها انجام شود و امروز نباید در جامعه ما به ویژه جامعه تحصیل کرده، شاهد این روند بیکاری باشیم و تعاونی ها باید این خلأ را پر کنند در حالی که اکنون یک سوم تعاونی های ثبت شده نیز فعال نیستند.

تعاونی ها به وظایف خود عمل کرده و به اشتغالزایی کمک کنند ناصری یادآور شد: از زمان تشکیل وزارت تعاون تاکنون این دغدغه را مطرح کرده ایم که اغلب تعاونی ها تکلیف و وظایف خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه ها به ارتقاء و شکوفایی قشر کارگر کمک کنند/رونق تولید با احیای تعاونی ها

کارخانه ها به ارتقاء و شکوفایی قشر کارگر کمک کنند/رونق تولید با احیای تعاونی ها