مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 07:452021-11-17اقتصادي

تصفیه کامل فاضلاب کرمانشاه 2000 میلیارد اعتبار می خواهد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه اعتبار مورد نیاز برای ساماندهی وضعیت نامناسب فاضلاب شهر کرمانشاه را دو هزار میلیارد تومان برآورد کرد و گفت: - امیدواریم در بودجه سال 1401 بخش قابل توجهی از این اعتبار لحاظ شود.

علیرضا کاکاوند در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به وضعیت نامناسب فاضلاب شهر کرمانشاه، اظهار کرد: برای پوشش فاضلاب جمعیت بیش از یک میلیون نفری شهر کرمانشاه سه مدول تصفیه خانه در نظر گرفته شد که اکنون فقط یک مدول را در اختیار داریم.

وی ادامه داد: این مدول فاضلاب یک سوم شهر کرمانشاه(جمعیتی نزدیک به 300 هزار نفر) را تصفیه می کند و برای اینکه مشکل فاضلاب شهر کرماشناه به طور کامل حل شود نیازمند تکمیل مدول های بعدی هستیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: طی سالیان اخیر به دلیل مشکلات اعتباری و کمبود بودجه مابقی مدول ها اجرایی نشده است.

کاکاوند از رشد قابل توجه اغتبارات آب و فاضلاب استان در سال 1400 خبر داد و عنوان کرد: در شرایطی که سال قبل مجموع اعتبارات حوزه آب و فاضلاب استان کرمانشاه تنها یکصد میلیارد تومان بود، امسال رشد 12 برابری اعتبارات را شاهد بودیم و بخش فاضلاب نیز به خوبی مورد توجه قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصفیه کامل فاضلاب کرمانشاه 2000 میلیارد اعتبار می خواهد

تصفیه کامل فاضلاب کرمانشاه 2000 میلیارد اعتبار می خواهد