مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 08:102021-11-17اجتماعي

آموزش حضوری در مدارس متوسطه اول از یکم آذر ماه آغاز می شود


مدیرکل دفتر آموزش دوره اول متوسطه وزارت آموزش و پرورش از شروع آموزش حضوری در مدارس متوسطه اول سراسرکشور از اول آذر ماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازنقش داشتند و برنامه ریزی کردند، اما ایمان دارم اگر همت بلند مدیران مدارس نبود محال بود تمام این برنامه به نتیجه برسد و خون فرایند یاد دهی و یادگیری در مدارس جریان یابد و همچنان در حیات بخش باشد.

مسگر زاده گفت: سال تحصیلی جدید بر طبق دستورالعمل های ستاد ملی کرونا و ابلاغیه وزارت آموزش و پرورش به صورت تدریجی و آرام با ترکیبی از آموزش مجازی و حضوری آغاز شده و از ابتدای مهرماه مدارس روستایی و عشایری با جمعیت کم و کارگاه های عملی مهارتی هنرستان ها ی فنی و حرفه ای و کاردانش فعالیت خود را به صورت حضوری آغار کرده اند.

وی از الگوی تعالی مدیریت مدرسه به عنوان یکی از مهم ترین برنامه های وزارت آموزش و پرورش نام برد و افزود: توجه به سلامت روحی، روانی و جسمانی دانش آموزان در زمینه پیگیری آموزش به صورت حضوری ضرورتی انکار ناپذیر است.

مسگر زاده تاکید کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا در مدارس ضروری است و مدیران مدارس باید تمهیدات لازم را جهت پیگیری آموزش به صورت حضوری از اول آذر ماه انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش حضوری در مدارس متوسطه اول از یکم آذر ماه آغاز می شود

آموزش حضوری در مدارس متوسطه اول از یکم آذر ماه آغاز می شود