مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 08:302021-11-17فرهنگي

کتاب آموزش داستانویسی «مواد لازمش به مقدار کافی» منتشر شد


کتاب «مواد لازمش به مقدار کافی» با موضوع مبانی داستان نویسی نوشته سیدمحمدحسین حسینی توسط نشر ایجاز منتشر و راهی بازار نشر شد.

- به نقل از روابط عمومی انجمن ادبی سیمین، کتاب مواد لازمش به مقدار کافی نوشته سیدمحمدحسین حسینی به تازگی توسط نشر ایجاز منتشر و راهی بازار نشر شده است.

این کتاب با مقدمه سعیده اسداللهی استاد ادبیات فارسی و با نگاهی نوین به آموزش داستان نویسی منتشر شده و مطالب آن حاصل تجربه های عملی وآموزشی نویسنده دردوره های متعدد داستانویسی دراین انجمن است.

حسینی نویسنده، منتقد و پژوهشگر ادبیات داستانی، متولد سال 65 در تهران است و تاکنون دوره های مختلف داستان نویسی را در دانشگاه و موسسات فرهنگی ومحل انجمن برگزار کرده است.

وی همچنین از سال 97 با تاسیس انجمن ادبی سیمین دوره های متعدد داستان نویسی را در سراسر کشور برگزار کرده و نقد و پژوهش های متعددی در حوزه فرهنگ از او در مطبوعات وخبرگزاری ها منتشر شده است.

طعم ماندگار ادبیات، ساختار شعله ای که داستان را می پزد، مواد لازم به میزان کافی، نمک روان شناسی و اسطوره ها، چاشنی فلسفه و جامعه شناسی، زبان، قوام بخش داستان، جایگاه مخاطب در داستان ما، افزودنی های غیر مجاز و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب آموزش داستانویسی «مواد لازمش به مقدار کافی» منتشر شد

کتاب آموزش داستانویسی «مواد لازمش به مقدار کافی» منتشر شد