مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 08:302021-11-17بين الملل

انتقاد گزارشگر سازمان ملل از اقدام چین در بازگرداندن فراری های کره شمالی


یکی از مقام های سازمان ملل در امور حقوق بشر در کره شمالی، دولت چین را بابت بازگرداندن فراری هایی از کره شمالی مورد انتقاد قرار داد.

- یکی از مقام های سازمان ملل در امور حقوق بشر در کره شمالی، دولت چین را بابت بازگرداندن فراری هایی از کره شمالی مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، توماس اوجی کویینتانا گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور حقوق بشر کره شمالی گفت: این اقدام دولت چین چالشی جدی برای قوانین بین الملل است.

وی ادامه داد: این مساله بسیار جدی است و دولت پکن در حال به چالش کشیدن قوانین بین المللی است.

وی افزود: یک بار دیگر به چین تاکید می کنم تا به اجرای اولویت و اصل عدم بازگرداندن شهروندان کره شمالی به این کشور مجدد بیندیشد چون این افراد ممکن است با شکنجه یا سایر رفتارهای غیر بشری و نادرست یا مجازات روبرو شوند.

دولت پکن اخیرا اعلام کرد افرادی که از کره شمالی و برای دلایل اقتصادی وارد چین شده اند، از طریق کانال های غیرقانونی این کار را انجام دادند و اینها مهاجران غیرقانونی هستند نه پناهجو.

این مقام سازمان ملل که یک وکیل از آرژانتین است ابراز تاسف کرد که مسئولان چینی چنین موضعی اتخاذ می کنند و از اجرای این اصل مهم که از هر انسانی در برابر شکنجه و بدرفتاری محافظت می کند، طفره می روند چون این رفتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد گزارشگر سازمان ملل از اقدام چین در بازگرداندن فراری های کره شمالی

انتقاد گزارشگر سازمان ملل از اقدام چین در بازگرداندن فراری های کره شمالی