مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 08:352021-11-17سياسي

بومی سازی در صنعت آب و فاضلاب جایگزین واردات می شود


کارگروه آب، خشسکسالی و محیط زیست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با همراهی کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار آب و فاضلاب، تلاش کرد تا روند تزریق فناوری به این حوزه را تسریع کند.

- علی اصغر قانع دبیر کانون هماهنگی صنعت، دانش، بازار آب و فاضلاب معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره این کانون با رویکرد استفاده از پتانسیل بالای شرکت های خلاق و دانش بنیان فعال در این حوزه و همچنین بهره وری از ظرفیت دانشی کشور و ورود این دو به بازار، ایجاد شد.

  وی با اشاره به ظرفیت بازار این حوزه برای شرکت های دانش‎بنیان و خلاق گفت: بازار آب و فاضلاب کشور بازار بزرگی محسوب می شود و خوشبختانه از سال 1399 که هیئت موسس با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شروع به تاسیس کانون کرد، از همان ابتدا فعالیت های ما نیز آغاز شد.

    رفع نیازها این فعال فناور از نقش کارگروه تخصصی آب، خشسکسالی و محیط زیست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در توسعه فناوری های این حوزه گفت و افزود: صنعت آب و فاضلاب کشور و کلیه شرکت های زیرمجموعه وزارت نیرو در کنار بخش خصوصی، نیازمندی های گسترده ای دارند که پاسخ آنها را باید در بخش فناوری جست.

این کارگروه تلاش می کند به نیازهای فناورانه پاسخی مناسب دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بومی سازی در صنعت آب و فاضلاب جایگزین واردات می شود

بومی سازی در صنعت آب و فاضلاب جایگزین واردات می شود