مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 08:452021-11-17سياسي

برگزاری دهمین دوره مسابقات ملی مناظره ویژه دانشجویان دانشگاه های تهران در آذرماه


معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران دهمین دوره مسابقات ملی مناظره را با هدف ترغیب و توانمندسازی دانشجویان در گفتمان های علمی و با شعار «مناظره، - معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران دهمین دوره مسابقات ملی مناظره را با هدف ترغیب و توانمندسازی دانشجویان در گفتمان های علمی و با شعار مناظره، فرصتی برای یادگیری ویژه دانشجویان دانشگاه های تهران آذر 1400 برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دانشجویان علاقه مند شرکت در مسابقات ملی مناظره دانشجویان تا روز چهارشنبه 10 آذرماه 1400 فرصت دارند برای ثبت نام اقدام و تصویر کارت دانشجویی خود را به همراه شماره تماس خود را به آدرس sepehredaneshah@gmail.

com ارسال کنند و یا با شماره 66490330- 021 تماس بگیرند.

تاریخ و محل برگزاری این دوره از مسابقات ملی مناظره ویژه دانشجویان دانشگاه های تهران دوشنبه 15 آذر ماه 1400 به صورت حضوری در محل دانشگاه تهران تعیین شده است.

بر اساس آیین نامه مسابقات، شرکت دانشجویان در مسابقه مناظره به صورت گروهی خواهد بود که هر گروه شامل دو الی چهار دانشجو است.

پس از ثبت نام، اعضای تیم ها در کارگاه های توجیهی مسابقات شرکت کرده و بسته های آموزشی مسابقات با سرفصل های تفکر منطقی، الگوی استدلال منطقی و تشخیص مغالطات در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دهمین دوره مسابقات ملی مناظره ویژه دانشجویان دانشگاه های تهران در آذرماه

برگزاری دهمین دوره مسابقات ملی مناظره ویژه دانشجویان دانشگاه های تهران در آذرماه