مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 08:452021-11-17ورزشي

رقابت انتقامی بدمینتون بازان رعد قم در زاهدان


تیم بدمینتون رعد پدافند هوایی قم در نخستین هفته از دور برگشت بازی های فصل جاری لیگ برتر باشگاه های کشور برابر هیات سیستان و بلوچستان صف آرایی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، در حالی که بازی های فصل 1400 لیگ برتر بدمینتون باشگاه های کشور با حضور هشت تیم در مدت 14 هفته رفت و برگشت توسط فدراسیون این رشته برنامه ریزی شده، دیدارهای دور برگشت از روز پنجشنبه 27 آبان ماه آغاز می شود و تیم ها در چهار مسابقه حساس به میدان می روند.

در شروع بازی های دور برگشت از ساعت 15 روز پنجشنبه 27 آبان تیم رعد پدافند هوایی قم در دیداری خارج از خانه و بسیار حائز اهمیت به مصاف تیم هیات سیستان و بلوچستان می رود، مسابقه ای که از جنبه های مختلف برای نماینده قم به عنوان مدافع عنوان قهرمانی لیگ 1399 حائز اهمیت است.

رعد پدافند هوایی قم در هفته نخست از فصل جدید بازی های لیگ برتر بدمینتون مردان ایران روز اول مهر ماه در تالار فرهمند موحد قم میزبان تیم سیستان و بلوچستان بود و در یک غافلگیری با نتیجه 3 بر 2 به میهمان خود باخت و حالا انگیزه زیادی دارد تا در خانه حریف نتیجه را جبران کند.

از سوی دیگر نماینده بدمینتون استان قم به خوبی می داند که فرصت هیچ گونه لغزشی برای جبران فاصله خود با تیم صدرنشین شهرداری شهر بابک ندارد و بالطبع باید با تمام قدرت در این دیدار به می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت انتقامی بدمینتون بازان رعد قم در زاهدان

رقابت انتقامی بدمینتون بازان رعد قم در زاهدان