مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 08:552021-11-17سياسي

جبهه های فرهنگی محل فعالیت یک عده خاص نباشد


مسئول بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا کشور با اشاره به اینکه بکارگیری عده ای خاص در محافل جبهه های فرهنگی یک زنگ خطر جدی است، گفت: اگر این مسئله اتفاق بیوفتد، - نشان از تحجر و بسته بودن جبهه فرهنگی دارد، باید تمامی افراد را به حضور در این تشکیلات تشویق کرد.

سید احمد عبودتیان 26 آبان ماه در برنامه رویداد داستانی قیام در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه شکل گیری جبهه فرهنگی از جلسات درس رهبر معظم انقلاب در مشهد و همچنین توسط علمای دیگر شکل گرفته است، اظهار کرد: نخستین نتیجه این جلسات تربیت جوانان برای پیروزی انقلاب اسلامی بود، پس از جنگ، جماعت مومن و انقلابی متوجه تغییر سبک زندگی ها شده و آرام آرام بروز تهاجمات دشمن نمایان شد.

وی افزود: سال های 74 و 75 پدیده فضای مجازی ایجاد شد و همزمان با این پدیده، دولتی سرکار آمد که فارغ از مسائل سیاسی، شروع به ریشه کن کردن فضای فرهنگی کشور کرد، به همین دلیل افراد فرهنگی احساس خطر کرده و طرح هایی مانند طرح ولایت را راه اندازی کردند.

مسئول بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا کشور ادامه داد: پس از اتفاقات فرهنگی صورت گرفته در کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی، افراد فرهنگی چاره را در به دست گرفتن مسندهای دولتی دانستند و از این رو دولت نهم شکل گرفت، در چهار سال بعد و در دولت دهم، برخی از مسئولان دچار انحرافات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبهه های فرهنگی محل فعالیت یک عده خاص نباشد

جبهه های فرهنگی محل فعالیت یک عده خاص نباشد