مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 09:002021-11-17سياسي

اسلام منبع غنی حقوق بشر است


حقوق بشر اسلامی بسیار غنی تر از حقوق بشر غربی است و ما کشورهای اسلامی باید با همکاری همدیگر حقوق بشر اسلامی را پیگیری و در مجامع بین المللی مطرح کنیم.

- رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: حقوق بشر اسلامی بسیار غنی تر از حقوق بشر غربی است و ما کشورهای اسلامی باید با همکاری همدیگر حقوق بشر اسلامی را پیگیری و در مجامع بین المللی مطرح کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان بازرسی کل کشور، ذبیح الله خداییان رییس سازمان بازرسی کل کشور در دیدار ویدئوکنفرانسی با شریف مالکوچ رییس آمبودزمان ترکیه و رییس آمبودزمان کشورهای اسلامی با تاکید بر ارتقاء روابط آمبودزمان دو کشور گفت: ارتباط خوبی بین سازمان بازرسی کل کشور و آمبودزمان ترکیه برقرار است که امیدواریم این ارتباط و همکاری روزبه روز ارتقا یابد.

نایب رییس آمبودزمان کشورهای اسلامی با استقبال از پیشنهاد ترکیه مبنی بر اینکه حقوق بشر اسلامی محور گفت وگوهای انجمن آمبودزمان کشورهای اسلامی قرار گیرد، گفت: همکاری ایران و ترکیه در این حوزه می تواند بسیار تاثیرگذار باشد و باید این موضوع برای کشورهای اسلامی جا بیفتد که اسلام منبع غنی حقوق بشر است و کشورهای اسلامی باید به داشته های خود متکی باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلام منبع غنی حقوق بشر است

اسلام منبع غنی حقوق بشر است