مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 09:052021-11-17اجتماعي

در کدام شهرهای خراسان رضوی برف و باران بیشتری باریده است؟


کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به اینکه شب گذشته بارش باران و برف بیشتر مناطق خراسان رضوی را در بر گرفت، گفت: - ایسنا/خراسان رضوی کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به اینکه شب گذشته بارش باران و برف بیشتر مناطق خراسان رضوی را در بر گرفت، گفت: بیشترین بارش برف از شهرستان باخرز با سه سانتیمتر و بیشترین بارش باران از شهرستان نیشابور به میزان 9 میلیمتر گزارش شده است.

زهرا آهنگرزاده در گفت و گو با ایسنا در خصوص میزان بارندگی های شب گذشته در خراسان رضوی اظهار کرد: در ایستگاه فرودگاه مشهد 6 میلیمتر، در شهرک امام علی(ع) 11 میلیمتر و در سرخس پنج میلیمتر بارندگی گزارش شده است.

طی این مدت جاده های کوهستانی و ارتفاعات خراسان رضوی به ویژه نیمه شمالی استان نیز سفید پوش شده است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: امروز شاهد بارش های پراکنده باران در نیمه جنوبی استان هستیم و بعد از ظهر از میزان ابرناکی هوا کاسته می شود اما به تدریج در مناطقی از مشهد و استان تشکیل مه و کاهش دید رخ خواهد داد.

آهنگرزاده ادامه داد: شب گذشته وزش باد به نسبت شدید در مناطق مختلف خراسان رضوی رخ داد که بیشترین سرعت ثبت شده در بردسکن با 83 کیلومتر در ساعت گزارش بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در کدام شهرهای خراسان رضوی برف و باران بیشتری باریده است؟

در کدام شهرهای خراسان رضوی برف و باران بیشتری باریده است؟