مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 09:152021-11-17سياسي

ضرورت اجرای مصوبه امهال و اعطای تسهیلات مقابله با خشکسالی به کشاورزان


نماینده مردم بیجار در مجلس از ضرورت اجرای مصوبه امهال و اعطای تسهیلات مقابله با خشکسالی به کشاورزان خب داد و گفت: با گذشت 4 ماه، این مصوبه هنوز در پیچ و خم اجرا است.

- نماینده مردم بیجار در مجلس از ضرورت اجرای مصوبه امهال و اعطای تسهیلات مقابله با خشکسالی به کشاورزان خب داد و گفت: با گذشت 4 ماه، این مصوبه هنوز در پیچ و خم اجرا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا زندیان در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خطاب به رییس جمهور گفت: مجلس انقلابی دوره یازدهم به خود می ‎بالد که همچنان که از شما جهت حضور در صحنه رقابت انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد و در معرفی اولیه کابینه نیز نهایت حمایت را به عمل آورد در عین حال بنا بر رسالت و وظیفه انقلابی خویش عمل می کند.

نماینده مردم بیجار در مجلس در مورد اعتماد نکردن مجلس به مسعود فیاضی، گزینه پیشنهادی قبلی رییسی برای تصدی وزارت آموزش و پرورش گفت: رأی منفی مجلس به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش بود نه به دولت ولایی رییسی.

کمک هرچه بیشتر به موفقیت دولت سیزدهم و صیانت و حمایت از جایگاه مهم و خطیر یکی از مهمترین وزارت خانه ها یعنی آموزش و پرورش، دفاع از حقوق فرهنگیان و دانش آموزانی است که منتخبان خویش را برگزیده تا بر مبنی آنچه لازم است، عمل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اجرای مصوبه امهال و اعطای تسهیلات مقابله با خشکسالی به کشاورزان

ضرورت اجرای مصوبه امهال و اعطای تسهیلات مقابله با خشکسالی به کشاورزان