مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 09:202021-11-17اقتصادي

90 درصد گروه های استارتاپی برای مدت کوتاهی دوام دارند


دبیرکل اتاق بازرگانی البرز با اشاره به ضرورت تدوین برنامه ریزی صحیح برای رونق کسب و کار در کشور گفت: فضای اقتصاد کلان در کشور به یک کلاف سردرگم تبدیل شده نیاز به اصلاحات اساسی  دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید فراز جبلی روز چهارشنبه 26 آبان در رویداد کافه کارآفرینی اظهار کرد: در بحث کارآفرینی حمایت های مالی از کارآفرینان و آموزش های موثر در این حوزه اهمیت زیادی دارد و متاسفانه گاهی علیرغم این کمبودها و عدم تلاش برای رفع آن جامعه را به سمت فعالیتهای مذکور سوق می دهیم.

وی با بیان اینکه بیش از 90 درصد از گروه های استارتاپی کشور متاسفانه تنها مدت کوتاهی می توانند ایستایی و دوام داشته باشند، گفت: دلیلش این است که تعداد ایده های مورد پذیرش و حمایت در بحث کارآفرینی بیشتر از تعداد گروه های استارتاپی و شتاب دهنده های موجود است.

دبیرکل اتاق بازرگانی استان البرز با بیان اینکه فضای کسب و کار در کشورمان دارای مشکل است و بیش از دو سال است که برنامه ریزی صحیحی در این حوزه وجود ندارد، گفت: متاسفانه سالیان متوالی است که با تورم بالا در کشور مواجه ایم، با این شرایط خیلی از کسب و کارها نمی توانند تداوم فعالیت داشته باشند.

وی ادامه داد: فضای اقتصاد کلان در کشور به یک کلاف سردرگم تبدیل شده نیاز به اصلاحات اساسی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد گروه های استارتاپی برای مدت کوتاهی دوام دارند

90 درصد گروه های استارتاپی برای مدت کوتاهی دوام دارند