مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 09:252021-11-17ورزشي

تجمع بسیجیان در سوم آذر ماه/ جهادگران و نخبگان علمی استان اردبیل تجلیل می شوند


جانشین فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اردبیل گفت: تجمع بسیجیان در روز سوم آذر ماه در سالن ورزشی رضازاده اردبیل، همزمان با سراسر کشور و با سخنرانی مقام معظم رهبری برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، علی حبیب زاده ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اردبیل اظهار کرد: تجمع بسیجیان در روز سوم آذر ماه در سالن ورزشی رضازاده اردبیل یکی از محوری ترین برنامه های هفته و در نهایت روز آخر با عنوان بسیج و معنویت و اخلاق نامگذاری شده است.

حبیب زاده با بیان اجرای برنامه های متنوع در طول هفته بسیج، تصریح کرد: برگزاری همایش نماز، نماد معنویت و اقتدار بسیج یکی از برنامه های هفته بسیج در اردبیل بوده و هدف از اجرای این همایش، ترویج فرهنگ نماز در جامعه است و در این خصوص فراخوان برای دریافت آثار بسیجیان در این حوزه داده شده است.

به گفته وی دریافت آثار تا 30 آبان ماه ادامه دارد و پس از آن آثار وارد مرحله داوری شده و در نهایت از نفرات برتر تجلیل به عمل می آید.

نقش رسانه ها در اطلاع رسانی عملکرد بسیج بر کسی پوشیده نیست جانشین فرمانده سپاه ناحیه اردبیل با اشاره به نقش رسانه ها در اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم بیان کرد: رسانه ها نقش بسیار بالایی در آگاه سازی و امیدآفرینی در جامعه ایفا می کنند و زحمات و نقش آنها در اطلاع رسانی و آگاه سازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع بسیجیان در سوم آذر ماه/ جهادگران و نخبگان علمی استان اردبیل تجلیل می شوند

تجمع بسیجیان در سوم آذر ماه/ جهادگران و نخبگان علمی استان اردبیل تجلیل می شوند