مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 09:352021-11-17اقتصادي

رییس بانک مرکزی لبنان: پنهان کاری درباره دارایی هایم نکردم


پس از اینکه سه کشور اروپایی تحقیقات قضایی را درباره اختلاس و فساد مالی رییس بانک مرکزی لبنان آغاز کردند، وی امروز چهارشنبه اعلام کرد، ابدا ثروت شخصی خود را پنهان نکرده است.

- پس از اینکه سه کشور اروپایی تحقیقات قضایی را درباره اختلاس و فساد مالی رییس بانک مرکزی لبنان آغاز کردند، وی امروز چهارشنبه اعلام کرد، ابدا ثروت شخصی خود را پنهان نکرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری i24، ریاض سلامه، رییس بانک مرکزی لبنان گفت، از یک شرکت حسابرسی معتبر درخواست کرده تراکنش ها و سرمایه گذاری هایی را که هنواره موضوع گمانه زنی های رسانه ها بوده به شکل دقیق بررسی کند.

وی در بیانیه ای اعلام کرد: نتیجه بررسی این است که من از هیچ مبلغی از بودجه عمومی برای پرداخت حق الزحمه و کمیسیون به اداره حسابرسی استفاده نکرده ام.

سلامه گفت، نتیجه این بررسی به اطلاع دستگاه قضایی و سایر اشخاص ذیربط خواهد رسید و او ابدا ثروت شخصی خود را پنهان نکرده است.

ریاض سلامه رییس بانک مرکزی لبنان در فرانسه، لوکزامبورگ، آلمان و سایر کشورها باز است و او از ابتدای سال جاری به اختلاس بیش از 300 میلیون دلار از بانک مرکزی لبنان متهم شده است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس بانک مرکزی لبنان: پنهان کاری درباره دارایی هایم نکردم

رییس بانک مرکزی لبنان: پنهان کاری درباره دارایی هایم نکردم