مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 10:002021-11-17سياسي

اصلاح ساختارهای فرهنگی با هم افزایی همه نهادها میسر است


نائب رییس شورای شهر شیراز به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص بازسازی و اصلاح ساختارهای فرهنگی با رویکرد انقلابی اشاره و اضافه کرد: بازسازی ساختارهای فرهنگی با هم افزایی نهادهای مختلف میسر خواهد شد.

- ایسنا/فارس نائب رییس شورای شهر شیراز به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص بازسازی و اصلاح ساختارهای فرهنگی با رویکرد انقلابی اشاره و اضافه کرد: بازسازی ساختارهای فرهنگی با هم افزایی نهادهای مختلف میسر خواهد شد.

محمدتقی تذروی چهارشنبه 26 آبان در حاشیه بازدید از نخستین نمایشگاه فناوری های نرم و صنایع فرهنگی فارس که به میزبانی پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی این استان برپا شده است، به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص بازسازی ساختارهای فرهنگی با رویکرد انقلابی اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب ریل گذاری عرصه فرهنگ را مشخص کردند و ما به عنوان پیاده نظام باید در این مسیر گام برداریم.

او با اشاره به ظرفیت های فرهنگی جهاددانشگاهی گفت: دستگاه های مختلفی که دارای ظرفیت های بالای فرهنگی هستند از قبیل جهاددانشگاهی، شورای شهر، شهرداری و غیره می توانند در واقع یک ید واحده در این قضیه باشند و در این صورت می توانیم به اهداف مدنظر رهبر معظم انقلاب دست یابیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح ساختارهای فرهنگی با هم افزایی همه نهادها میسر است

اصلاح ساختارهای فرهنگی با هم افزایی همه نهادها میسر است