مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 10:152021-11-17سياسي

تجربیات جهانی شرکت های استارت آپی درحوزه علوم شناختی تهیه و تدوین شد


مجموعه ای از تجربیات جهانی شرکت های استارت آپی فعال درحوزه های دانش علوم شناختی در امر طراحی، تولید و ساخت محصولات و ابزارها، ارائه خدمات و کسب و کارهای فناورانه، - تهیه، تدوین و در سایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی بارگذاری شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید محمد مهدوی، مسؤول توسعه زیست بوم فناوری و خدمات شناختی ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی گفت: دستاوردهای قابل توجه درحوزه علوم شناختی سبب ورود آن به حوزه های دیگر از جمله اقتصاد و کسب و کار، آموزش و پرورش شناختی، بهداشت و سلامت شناختی، هوش مصنوعی و مدل سازی شناختی و دارو و مکمل های شناختی و فناورانه شده است.

وی افزود: استارت آپ ها به عنوان بازیگران جدی حوزه های کسب وکار، با استفاده از فرصت ها و با توسعه فناوری های مربوط به حوزه علوم شناختی به ارائه خدمات و محصولات و خلق ارزش اقتصادی در این حوزه علوم می پردازند، بطوری که در سال 2018 بیش از دو میلیارد دلار سرمایه گذاری در حوزه محاسبات علوم شناختی انجام شده که استارت آپ های دیجیتال سهم بیشتر آن را به خود اختصاص داده اند.

مسؤول توسعه زیست بوم فناوری و خدمات شناختی ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی خاطرنشان کرد: گسترش استفاده از دانش علوم شناختی در حوزه های مختلف همچون بازاریابی، بهداشت و درمان، آموزش و سایر حوزه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجربیات جهانی شرکت های استارت آپی درحوزه علوم شناختی تهیه و تدوین شد

تجربیات جهانی شرکت های استارت آپی درحوزه علوم شناختی تهیه و تدوین شد