مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 10:302021-11-17سياسي

آمادگی سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس برای همکاری با جهاددانشگاهی


رییس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس با اشاره به ظرفیت پارک علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی استان گفت: آماده همکاری برای آموزش و ایجاد کسب و کارهای فرهنگی در فضای مجازی با همکاری این پارک هستیم.

- ایسنا/فارس رییس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس با اشاره به ظرفیت پارک علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی استان گفت: آماده همکاری برای آموزش و ایجاد کسب و کارهای فرهنگی در فضای مجازی با همکاری این پارک هستیم.

محمد صحت چهارشنبه 26 آبان ماه در حاشیه بازدید از نمایشگاه فناوری های نرم و صنایع فرهنگی فارس که به میزبانی پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی استان برپا شده است، با اشاره به ظرفیت این پارک گفت: آماده همکاری برای آموزش و ایجاد کسب و کارهای فرهنگی در فضای مجازی با همکاری این پارک هستیم و در این راستا تفاهم نامه همکاری انعقاد خواهیم کرد.

او بیان کرد: موضوعی که در کشورمان بسیار مغفول مانده است و درباره آن سخن زیاد گفته ایم اما هنوز در عمل چیزی مشاهده نکرده ایم، مبحث فرهنگی است.

امروز فرهنگ در کل دنیا یک موضوع اساسی است و هر کشوری با استفاده از ابزارهای مختلفی که دارد، تلاش می کند تا فرهنگ خود را به نقاط مختلف دنیا صادر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس برای همکاری با جهاددانشگاهی

آمادگی سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس برای همکاری با جهاددانشگاهی