مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 11:002021-11-17ورزشي

ناصر نوربخش: انستیتو کشتی 10 سال دوره های مربیگری را یک روزه برگزار می کرد!


متاسفانه طی 10 سال گذشته، دوره های مربیگری تحت نظر این انستیتو بر خلاف آیین نامه وزارت ورزش، به صورت یک روزه برگزار شده و ما در اولین اقدام این دوره ها را طبق قانون به 21 روز تغییر دادیم.

- ناصر نوربخش: انستیتو کشتی 10 سال دوره های مربیگری را یک روزه برگزار می کرد! سرپرست انستیتو کشتی گفت: متاسفانه طی 10 سال گذشته، دوره های مربیگری تحت نظر این انستیتو بر خلاف آیین نامه وزارت ورزش، به صورت یک روزه برگزار شده و ما در اولین اقدام این دوره ها را طبق قانون به 21 روز تغییر دادیم.

ناصر نوربخش در گفت وگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که طی 2 ماه سرپرستی انستیتو کشتی، چه اقداماتی را آغاز کرده است، اظهار کرد: اولین کاری که انجام دادیم این بود که مدت کلاس های مربیگری را بر اساس آیین نامه وزارت ورزش از یک روز به 21 روز تغییر دهیم.

متاسفانه طی سال های گذشته دوره های مربیگری بر خلاف آیین نامه وزارت ورزش در یک روز برگزار می شد که بلافاصله اقدامات لازم را برای تغییر این روند انجام دادیم.

من نمی دانم در یک روز چگونه مربی کشتی تربیت می کردند؟ حدود 10 سال این اتفاق افتاده و کشتی از این نظر آسیب زیادی دیده است.

جالب است همان افرادی که در یک روز مربی شده اند، اعلام کرده اند سایر مربیان چیزی از علم مربیگری نمی دانند! سرپرست انستیتو کشتی، افزود: دومین مشکل ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناصر نوربخش: انستیتو کشتی 10 سال دوره های مربیگری را یک روزه برگزار می کرد!

ناصر نوربخش: انستیتو کشتی 10 سال دوره های مربیگری را یک روزه برگزار می کرد!