مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 11:052021-11-17سياسي

رحیمی جهان آبادی: برای موفقیت در مذاکرات به اجماع ملی نیازمندیم


یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که برای موفقیت در مذاکرات اتمی به اجماع ملی و اقناع بین المللی نیاز داریم.

- یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که برای موفقیت در مذاکرات اتمی به اجماع ملی و اقناع بین المللی نیاز داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلیل رحیمی جهان آبادی با اشاره به جلسه روز گذشته کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با علی باقری معاون سیاسی وزیر خارجه و مذاکره کننده ارشد اتمی ایران گفت: در این جلسه اخرین تحولات و جزییات مهم این مذاکرات به اطلاع اعضای کمیسیون رسید.

وی ضمن قدردانی از تلاش های وزارت خارجه در دور جدید مذاکرات، گفت که نیاز کشور به اجماع ملی بین همه جناحها و طیفهای سیاسی و مردم در حمایت از وزارت خارجه و مذاکره کنندگان و استفاده از همه ظرفیت های دیپلماسی رسمی و عمومی کشور برای اقناع بین المللی موضوع بسیار مهمی در این مقطع زمانی است.

این عضو کمیسون امنیت ملی و سیاست خارجی تاکید کرد: باید مواضع ایران در داخل و خارج بهتر تشریح شود تا حمایت از ایران در مذاکرات افزایش یابد.

رحیمی افزود: غربی ها به دنبال فرسایشی کردن مذاکرات و افزایش فشارهای اقتصادی با هدف عقب راندن ایران از مواضع فعلی هستند لذا ما باید برای رفع مقطعی مشکلات اقتصادی مردم و کاهش اثرات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رحیمی جهان آبادی: برای موفقیت در مذاکرات به اجماع ملی نیازمندیم

رحیمی جهان آبادی: برای موفقیت در مذاکرات به اجماع ملی نیازمندیم