مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 11:402021-11-17سياسي

رجوع به اساتید، رجوع به علم و دانش است


رییس سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران با اشاره به اهداف شکل گیر برنامه نکوداشت مقام استاد گفت: رجوع به اساتید، رجوع به علم و دانش است و باید این پیوند (به ویژه میان اساتید و دانشجویان) بیشتر شود.

- رییس سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران با اشاره به اهداف شکل گیر برنامه نکوداشت مقام استاد گفت: رجوع به اساتید، رجوع به علم و دانش است و باید این پیوند (به ویژه میان اساتید و دانشجویان) بیشتر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مسعود حبیبی، رییس سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران در هشتاد و هفتمین گردهمایی (ششمین گردهمایی غیرحضوری) معاونان فرهنگی واحدهای جهاد دانشگاهی و رؤسای مراکز و سازمان های تخصصی معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی سراسر کشور گفت: یکی از مهم ترین عواملی که می تواند انقطاع نسلی و فاصله بین نسل ها را کم کند، معرفی اساتید و چهره های شاخص است.

ارتباط نباید تنها به ارتباط میان استاد و دانشجو ختم شود که البته همین ارتباط نیز به دلیل شرایط همه گیری بیماری کووید 19 تقریباً دو سال است که قطع شده است.

رییس سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران افزود: زمانی که در دهه 80 برنامه نکوداشت مقام استاد را راه اندازی کردیم، به دنبال این بودیم تا بتوانیم به اساتید رجوع کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رجوع به اساتید، رجوع به علم و دانش است

رجوع به اساتید، رجوع به علم و دانش است