مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 12:252021-11-17اقتصادي

انتقال 800 قلم لوازم خانگی به خراسان شمالی ویژه خانوارهای زلزله زده


فاز نخست تخصیص لوازم خانگی به خانواده های زلزله زده استان با تخصیص 800 قلم لوازم خانگی با پیگیری های استاندار خراسان شمالی از بنیاد مستضعفان، - ایسنا/خراسان شمالی فاز نخست تخصیص لوازم خانگی به خانواده های زلزله زده استان با تخصیص 800 قلم لوازم خانگی با پیگیری های استاندار خراسان شمالی از بنیاد مستضعفان، بارگیری شد و به استان انتقال یافت.

پیرو جلسه استاندار خراسان شمالی با پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در 16 آبان ماه جاری، تأمین لوازم خانگی ضروری به زلزله زدگان استان مورد موافقت قرار گرفت که فاز نخست تخصیص و انتقال آن ها به استان انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، محمدعلی شجاعی با اعلام این خبر گفت: 800 قلم لوازم خانگی ضروری ویژه زلزله زدگان استان صبح امروز از بنیاد علوی بارگیری شد و در حال انتقال به استان است.

نماینده عالی دولت در استان اظهار کرد: این اقلام پس از جلسه 10 روز گذشته با رییس بنیاد مستضعفان و قول آقای فتاح برای تأمین لوازم خانگی ضروری زلزله زدگان استان، با پیگیری مستمر اختصاص و تحویل گرفته شد.

وی افزود: این اقلام شامل 400 تخته فرش 6 متری، 200 عدد بخاری گازی و 200 عدد اجاق گاز پنج شعله است که در فاز اول تأمین لوازم خانگی ضروری زلزله زدگان توسط بنیاد مستضعفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال 800 قلم لوازم خانگی به خراسان شمالی ویژه خانوارهای زلزله زده

انتقال 800 قلم لوازم خانگی به خراسان شمالی ویژه خانوارهای زلزله زده