مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 12:352021-11-17فرهنگي

8 جشنواره بین المللی میزبان «قصیده گاو سفید»


«قصیده گاو سفید» به کارگردانی مشترک بهتاش صناعی ها و مریم مقدم و تهیه کنندگی غلامرضا موسوی در طول یک ماه در هشت جشنواره معتبر جهانی شرکت می کند.

  - قصیده گاو سفید به کارگردانی مشترک بهتاش صناعی ها و مریم مقدم و تهیه کنندگی غلامرضا موسوی در طول یک ماه در هشت جشنواره معتبر جهانی شرکت می کند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فیلم سینمایی قصیده گاو سفید در ادامه حضورهای بین المللی خود در چندین جشنواره بین المللی شامل سالونیکا ( یونان)، دنور ( آمریکا)، فیلم هایی از جنوب ( اسلو)، برانشوایک ( آلمان)، استکهلم (سوئد)، فیلادلفیا ( آمریکا)، جهان زنان ( آلمان) و فیلم های آسیایی ( هنگ کنگ) در آبان ماه شرکت می کند.

شصت و دومین جشنواره فیلم سالونیکا (تسولانیکی) از 13 تا 23 آبان (4 تا 14 نوامبر) در یونان برگزار شد و قصیده گاو سفید در بخش افق های باز به نمایش در آمد.

سی و دومین جشنواره فیلم استکهلم از 19 تا 30 آبان (10 تا 21 نوامبر) نیز در سوئد در حال برگزاری است و قصیده گاو سفید در بخش مسابقه حضور دارد.

صد فیلم از 48 کشور جهان در این رویداد معتبر اروپایی حضور داشته و جایزه یک عمر دستاورد هنری جشنواره به جین کمپیون و جایزه ویژه ی جشنواره هم به یواخیم تریه اعطا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 جشنواره بین المللی میزبان «قصیده گاو سفید»

8 جشنواره بین المللی میزبان «قصیده گاو سفید»