مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 12:352021-11-17دانش

امتحانات دانشگاه آزاد همدان حضوری برگزار می شود


رییس دانشگاه آزاد همدان از برگزاری امتحانات این دانشگاه به صورت حضوری خبر داد.

- مرتضی قائمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: آن چه تاکنون ابلاغ شده مبنی بر حضوری بودن امتحانات دانشگاه آزاد همدان و دیگر استان ها است و دانشجویان باید برای این موضوع آمادگی کامل را داشته باشند.

قائمی خاطرنشان کرد: با آغاز واکسیناسیون عمومی مردم و دانشجویان و بهتر شدن شرایط جامعه، فرآیند حضوری شدن کلاس های دانشگاه آزاد همدان از پانزدهم آبان ماه شروع شد که در حال حاضر درصد بالایی از کلاس های عملی، کارگاهی، آزمایشگاهی و دروس پزشکی به صورت حضوری برگزار می شود و به تدریج این روند افزایش خواهد یافت.

وی ادامه داد: طی بخش نامه ابلاغی امروز و بر اساس فرمول خاصی که در آن ذکر شده برخی از کلاس های دروس غیرپزشکی به ویژه در دوره های تحصیلات تکمیلی و در ادامه کارشناسی و کاردانی در انتهای این ترم حضوری برگزار خواهد شد.

رییس دانشگاه آزاد همدان با بیان اینکه در حال بررسی مفاد این بخشنامه برای مهیا کردن شرایط حضور دانشجویان در کلاس های درسی هستیم، گفت: شرایط کرونایی همدان در حالت زرد قرار دارد و بر اساس مجوزها در شرایط زرد و آبی امکان برگزاری حضوری کلاس ها در تمام رده ها با ظرفیت 60 درصدی و تعداد جلسات بیشتر و همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امتحانات دانشگاه آزاد همدان حضوری برگزار می شود

امتحانات دانشگاه آزاد همدان حضوری برگزار می شود