مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 12:352021-11-17سياسي

معرفی اعضای شورای شهر کیش به عنوان بازرسان ویژه مدیرعامل سازمان


جدید سرپرست جدید سازمان منطقه آزاد کیش با ارج نهادن به آرای اقشار مختلف مردم برای انتخاب اعضای شورای اسلامی شهر کیش این اعضا را به عنوان بازرسان ویژه خود معرفی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، محمدرضا نوایی لواسانی سرپرست جدید سازمان منطقه آزاد کیش، چهارشنبه 26 آبان در نشستی با اعضای شورای اسلامی شهر کیش در سازمان، با ارج نهادن به بیش از 14 هزار آراء ساکنان جزیره و اعتماد مردم، گفت: اعضای شورای اسلامی شهر کیش با توجه به این که ارتباط مستقیم و نزدیک با اقشار مختلف جامعه دارند، می توانند نقش مهمی در مرتفع کردن مشکلات ایفاء کنند.

لواسانی حضور اعضای شورای اسلامی شهر کیش در تمام برنامه ها و نشست های تخصصی سازمان منطقه آزاد کیش را ضروری دانست و اظهار داشت: شورای شهر کیش می تواند به عنوان بازوی مشورتی سازمان در حل مشکلات مردم نقش آفرینی کنند.

وی شورای اسلامی شهر کیش را مسوول برنامه ریزی و تشکیل شورای مشورتی و نخبگان معرفی کرد و گفت: حضور مردم در برنامه های سازمان منطقه آزاد کیش اهمیت بالایی دارد و در تمام حوزه ها توجه ویژه به عموم مردم از اولویت های این سازمان است.

سرپرست جدید سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این که تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم این منطقه به کار گرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی اعضای شورای شهر کیش به عنوان بازرسان ویژه مدیرعامل سازمان

معرفی اعضای شورای شهر کیش به عنوان بازرسان ویژه مدیرعامل سازمان