مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 12:402021-11-17پزشكي

نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی مدارس نگران کننده است


رییس شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: با توجه به این که بازگشایی مدارس موجب افزایش تردد و حضور افراد در مکان های عمومی می شود نگران نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی مدارس هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلام رضا متین اظهار کرد: در 10 روز گذشته میزان و آمار ابتلا مراجعه بیماران به مراکز درمانی، بستری و درمان سرپایی بیماران کرونایی در شهرستان نهاوند روند کاهشی داشته که اگر وضعیت به همین صورت باشد در روزهای آینده احتمال تغییر رنگ بندی کرونایی نهاوند از نارنجی به زرد وجود دارد.

وی با بیان اینکه قصد داریم بیمارستان شهید قدوسی را به صورت متمرکز به بیماران کرونایی اختصاص دهیم، افزود: در حال حاضر کمتر از 50 نفر به علت بیماری کرونا در بیمارستان شهید قدوسی نهاوند بستری هستند.

متین تاکید کرد: نگران نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس هستیم و با توجه به اینکه بازگشایی مدارس موجب افزایش تردد و حضور افراد در مکان های عمومی می شود باید پروتکل های بهداشتی اعلام شده برای مدارس بدون کم وکاست و با حساسیت زیاد انجام و رعایت شود.

وی در خاتمه یادآوری کرد: به رییس آموزش و پرورش نهاوند و خزل اعلام کرده ایم در حال حاضر بیماری سرماخوردگی نداریم و علائمی مانند آب ریزش بینی، عطسه، سرفه، تنگی نفس، بدن درد و غیره از علائم بیماری کرونا است و اگر مدیر، معلم یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی مدارس نگران کننده است

نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی مدارس نگران کننده است