مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 12:452021-11-17سياسي

تبدیل افکار به کلمات با یک هدست جدید


یک هدست جدید به تبدیل افکار به کلمات در فضای واقعیت کمکی کمک می کند که می تواند روزی به بخشی اساسی از فضای متاورس تبدیل شود.

- یک هدست جدید به تبدیل افکار به کلمات در فضای "واقعیت کمکی" کمک می کند که می تواند روزی به بخشی اساسی از فضای "متاورس" تبدیل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، آیا می توانید تصور کنید که اگر استیون هاوکینگ رایانه ای نداشت که به او در برقراری ارتباط کمک کند، دنیا چقدر از علوم جدید را از دست می داد؟ با این حال، واقعیت غم انگیز این است که میلیون ها ذهن و استعداد درخشان وجود دارند که قادر به برقراری ارتباط و انتقال افکار و ایده های خود نیستند و به دستگاهی مشابه با رایانه استیون هاوکینگ نیاز دارند.

اکنون یک استارتاپ آمریکایی موسوم به کاگنیکشن (Cognixion) مستقر در کالیفرنیا قصد دارد با یک هدست واقعیت افزوده که قابلیت دسترسی جهانی دارد، این وضعیت را تغییر دهد.

ارتباط جایگزین تقویتی (AAC) در حال حاضر روشی است که برای حل مشکلات ارتباطی افرادی که از نظر فیزیکی یا عصبی با مشکلاتی مواجه هستند، استفاده می شود.

روش AAC در حال حاضر با پیشرفت های فناوری از دستگاه های اختصاصی به برنامه هایی تبدیل شده است که می توانند روی تلفن های هوشمند کار کنند و حتی از فناوری ردیابی حرکت چشم استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل افکار به کلمات با یک هدست جدید

تبدیل افکار به کلمات با یک هدست جدید