مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 13:052021-11-17اقتصادي

کلینیک فوق تخصصی بیمارستان هفتم تیر در شهرری افتتاح شد


کلینیک تخصصی و فوق تخصصی آفرینش بیمارستان شهدای هفتم تیر شهرری با اعتباری بالغ بر 470 میلیارد ریال در 4 طبقه افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، آیین افتتاح کلینیک تخصصی و فوق تخصصی آفرینش بیمارستان شهدای هفتم تیر با اعتباری بالغ بر 470 میلیارد ریال در 4 طبقه با حضور کرونا نظام سلامت اهمیت ویژه ای یافت و مورد توجه قرار گرفت.

وی گفت: یکی از اولویت های ما در شهرستان و طی سال های اخیر در زمینه سلامت و ارتقای زیرساخت های حوزه درمان بود که در این راستا افتتاح بیمارستان فیروزآبادی و امروز نیز یک کلینیک ویژه و مهم شهرستان به بهره برداری رسید.

توکلی ادامه داد: بخشی از بودجه مورد نیاز ساخت این پروژه توسط وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی ایران و بخشی نیز توسط خیران تأمین شده است.

وی تصریح کرد: این درمانگاه تخصصی باتوجه به مساحت 5 هزار متری کمک شایان توجهی به تکمیل بیماران مراجعه کننده به این مرکز درمانی را خواهد داشت  و از این پس امکان ارائه خدمات تخصصی نیز فراهم می شود.

معاون استاندار تهران با اشاره به سایر پروژه های در حال اجرا در حوزه سلامت گفت: برای احداث دانشکده دندانپزشکی در بیمارستان فیروزآبادی تفاهم نامه اولیه انجام گرفته است همچنین احداث بیمارستان جدید و جایگزین بیمارستان شهدای هفتم تیر باید در اولویت قرار بگیرد و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلینیک فوق تخصصی بیمارستان هفتم تیر در شهرری افتتاح شد

کلینیک فوق تخصصی بیمارستان هفتم تیر در شهرری افتتاح شد