مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 13:052021-11-17اقتصادي

بازسازی و تعمیر 35 هزار واحد مسکونی بعد از وقوع سیلاب در لرستان


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان از بازسازی و تعمیر 35 هزار واحد مسکونی روستایی و شهری بعد از وقوع سیلاب در این استان خبر داد.

- ، مسعود رضایی امروز چهارشنبه در جلسه با مدیر امور شعب بانک ملی، وقوع سیل ویرانگر در استان را فرصتی کم نظیر در راستای مقاوم سازی واحدهای فرسوده روستایی دانست و اظهار داشت: 35 هزار واحد سیل زده روستایی و شهری در استان تعمیر و بازسازی شد.

وی بر همکاری و تعامل مضاعف بانک های لرستان در راستای اجرای پروژه های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تاکید شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان، وقوع سیل فروردین ماه 1398 در لرستان را فرصتی ارزشمند در راستای نوسازی واحدهای فرسوده روستایی استان دانست و تصریح کرد: دو هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات و اعتبار در حوزه کاری بنیادمسکن انقلاب اسلامی هزینه شد.

رضایی با بیان اینکه بعد از سیل ویرانگر سال 1398 در لرستان 13 هزار واحد احداث و بیش از 21 هزار واحد مسکونی آسیب دیده از سیل تعمیر شد تصریح کرد: بیش از 480 میلیارد تومان کمک بلاعوض به سیل زدگان لرستان پرداخت شد.

وی افزود: همزمان با احداث و تعمیر واحدهای مسکونی سیل زده بیش از هفت هزار واحد مسکونی از سهمیه مقاوم سازی مسکن روستایی بهسازی شد و دو هزار واحد مسکن ویژه محرومین در لرستان به بهره برداری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی و تعمیر 35 هزار واحد مسکونی بعد از وقوع سیلاب در لرستان

بازسازی و تعمیر 35 هزار واحد مسکونی بعد از وقوع سیلاب در لرستان