مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 13:102021-11-17سياسي

خیران استان فارس به کمک زندانیان نیازمند مالی بیایند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز گفت: می توان با استفاده از ظرفیت خیران زمینه آزادی زندانیان جرائم مالی غیر عمد کمتر از 50 میلیون تومان را فراهم کرد.

- ، آیت الله لطف الله دژکام بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم آزادسازی 83 زندانی جرائم غیرعمد در شیراز بیان کرد: یکی از اولویت هایی که باید خیران برای آزادی زندانیان داشته باشند آن است که زندانیانی که کمتر از 50 میلیون تومان بدهی دارند آزاد شوند.

امام جمعه شیراز تاکید کرد: بیان واقعیت ها یکی از اقدامات اساسی است که باید در این حوزه به آن پرداخته شود از این رو باید اطلاعات لازم در اختیار خیران قرار بگیرد تا بتوان زمینه جذب خیران، کمک های دولتی و مردم فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه مجموع بدهی زندانیان جرائم غیر عمد مالی در استان نزدیک به 250 میلیارد تومان است یادآور شد: جمع آوری این میزان اعتبار برای استانی که نقش ویژه ای در کمک به هم نوعان دارد مبلغ ناچیزی است چون در کمک مومنانه بیش از 400 میلیارد کمک جمع آوری شده پس با همفکری و همراهی مردم می توان کمک کرد تا بدهی زندانیان پرداخت شود.

امام جمعه شیراز خاطرنشان کرد: نباید افرادی که 10 یا 20 میلیون تومان بدهی دارند به زندان بی افتند و امید است خیران کمک قابل توجه ای به زندانیان جرائم مالی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیران استان فارس به کمک زندانیان نیازمند مالی بیایند

خیران استان فارس به کمک زندانیان نیازمند مالی بیایند