مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 13:252021-11-17اقتصادي

ارزیابی بسیج کارگری از کارگاه های آسیب دیده زلزله فین


فرمانده بسیج کارگران و کارخانجات بندرعباس از کارگاه ها و کسب و کارهای آسیب دیده بخش زلزله زده فین بازدید و راهکارهای کمک و حمایت از این واحدها به منظور بازگشت به شرایط عادی را مورد بررسی قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی قنبری فرمانده ظهر امروز طی بازدیدی مشترک با رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ضمن حضور در مناطق زلزله زده فین، رضوان و سرزه از وضعیت کارگاه ها و کسب و کارهای آسیب دیده مستقر در این بخش بازدید کرد.

وی با حضور در شرکت پدیده کاوش ایرانیان به عنوان بزرگ ترین مجموعه کارگری که در در بخش کارگاهی و معدنی فعالیت دارد از میزان خسارات وارد آمده به تاسیسات و سایت خردایش و فرآوری مجموعه بازدید و از نزدیک با کارگران و مدیران این مجموعه صحبت و دلجویی کرد.

  سرگرد قنبری در این بازدید، حفظ ایمنی کارکنان معدن و کارگاه را اولویت مجموعه عنوان کرد و افزود: خسارات وارد آمده به مجموعه در سریعترین زمان ممکن برآورد و گزارش تکمیلی را جهت پیگیری و جذب حمایت های لازم به حوزه بسیج کارگران و کارخانجات بندرعباس ارائه شود.

به گفته وی؛ از سرگیری تولید و حفظ اشتغال در منطقه، مهمترین برنامه و ماموریت حوزه بسیج کارگران و کارخانجات بندرعباس بوده و برای این مهم از تمام ابزارها و ظرفیت های قانونی موجود جهت حم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزیابی بسیج کارگری از کارگاه های آسیب دیده زلزله فین

ارزیابی بسیج کارگری از کارگاه های آسیب دیده زلزله فین