مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 13:302021-11-17سياسي

توضیحات شرکت گهرزمین درخصوص مطالب منتشر شده در فضای مجازی


مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سنگ آهن گهرزمین سیرجان به منظور شفاف سازی در زمینه مطالب منتشر شده در فضای مجازی توضیحاتی ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شرکت سنگ آهن گهرزمین سیرجان، مجتبی صادقیان گفت: در پی انتشار مطالب اخیر در فضای مجازی و نظر به اینکه اخیراً مطلبی در فضای مجازی تحت عنوان انتشار اسناد فساد در شرکت گهر زمین منتشر شده است، بدین وسیله به استحضار سهامداران و افرادی که مطلب منتشره را مطالعه کرده اند می رساند که شرکت گهرزمین طی مناقصه و با قراردادی 5 ساله عملیات استخراج معدن را به پیمانکار واگذار کرده است.

وی ادامه داد: حجم عملیات سالانه و نرخ واحد برداشت در قرارداد مشخص و در قرارداد به صراحت قید شده که در صورت عدم توان پیمانکار در برداشت حجم سالانه، مشمول جریمه خواهد بود.

صادقیان گفت: طبق شرایط قرارداد، 20 درصد مبلغ سالانه قرارداد به عنوان پیش پرداخت قراردادی به پیمانکار تعلق می گیرد تا به صلاحدید برای تجهیز، هزینه های جاری و… هزینه کند.

مبلغ پیش پرداخت از صورت وضعیت های وی مستهلک می شود.

وی بیان کرد: از آنجایی که طبق گزارش مشاور، لازمه تداوم کار معدن برداشت حدود 100 میلیون تن باطله علاوه بر حجم قراردادی است، هیئت مدیره شرکت مصوب می کند پیش پرداخت قراردادی صرفاً جهت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات شرکت گهرزمین درخصوص مطالب منتشر شده در فضای مجازی

توضیحات شرکت گهرزمین درخصوص مطالب منتشر شده در فضای مجازی