مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 13:402021-11-17سياسي

چرا دولت همچنان روی پله نخست ایستاده است؟/ آهنگ انتصابات افزایش یابد!


طبیعتا معاون وزیر، رییس سازمان و مدیر ارشدی که منصوب دولت قبل است و هیچ اطمینانی از ادامه کار خود در یک وزارتخانه، سازمان و نهاد دولتی ندارد و از طرفی هم هیچ قرابت فکری و برنامه ای نسبت به وزیر و مدیر جدید مشغول بکار شده ندارد؛ - آهنگ تغییرات در مجموعه های وزارتخانه های 19گانه و معاونت ها و مدیرت های عالی و میانه از 14 مرادماه که دولت سید ابراهیم رییسی رسما آغاز به کار کرد به صدا درآمده اما روند تغییرات کند و لاکپشتی وار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، 20 مردادماه رییس جمهور لیست 19 نفره یاران خود را به پارلمان معرفی کرد که نمایندگان مجلس پس از چند روز بررسی و 10 جلسه علنی در مجلس در نهایت به همه وزاری پیشنهادی به جز باغگلی وزیر اموزش و پرور رای اعتماد دادند.

هرچند برخلاف دولت های سوم، پنجم، هفتم و هشتم تمام وزرای پیشنهادی از طرف رییس جمهور با تایید نمایندگان مجلس برای نشستن بر کرسی وزارتخانه ها انتخاب نشدند اما تعداد آرای کسب شده وزرا، نشان از حمایت حداکثری بهارستان از پاستور داشت.

در این میان امین حسین رحیمی، وزیر پیشنهادی دادگستری با کسب 277 رای نصاب بالاترین رای موافق نمایندگان مجلس به یک وزیر را از آن خود کرد؛ نصابی که پیش از این با 274 رای در اختیار علی طیب نیا، وزیر اقتصاد دولت یازدهم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا دولت همچنان روی پله نخست ایستاده است؟/ آهنگ انتصابات افزایش یابد!

چرا دولت همچنان روی پله نخست ایستاده است؟/ آهنگ انتصابات افزایش یابد!