مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 13:552021-11-17ورزشي

کارگر مورد ضرب و شتم قرار گرفته هتل چمران از کارفرما شکایت کرد


رییس کانون هماهنگی شورای اسلامی کار استان فارس گفت: کارگر هتل چمران شیراز از کارفرمای خود که مورد ضرب و شتم قرار گرفته شکایت کرد.

- ، مهرزاد مویدی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: کارگر هتل چمران که طی جریان سفر تیم فوتبال استقلال به شیراز مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود از کارفرمای خود شکایت کرد.

وی اضافه کرد: برخلاف اخباری که منتشر شده این کارگر به محل کار خود بازنگشته و در تلاش است که شکایت خود را به سرانجام برساند.

مویدی تاکید کرد: پس از سیلی که مالک هتل چمران بر صورت کارگر زد وی طی نامه ای از کانون های شوراهای اسلامی و جامعه کارگری عذرخواهی کرد اما این کانون همچنان پیگیر این مشکل خواهد بود.

مویدی تاکید کرد: قانون کار نه تنها مشکلی را برای کارگران برطرف نکرده است بلکه مشکل جدیدی نیز بر مشکلات آنان اضافه کرده است چرا فردی30 سال باید با قرارداد موقت کار کرده و ازنشسته شود این انتظار از نمایندگان مجلس وجود دارد که به حوزه قرارداد های موقت ورود کرده و این زخم دیرینه را از بین ببرند.

او ادامه داد: قانون کار نیازمند اصلاحات بنیادین است از این رو شاهد هستیم که هر اتفاقی که برای کار و جامعه کار رخ می دهد کارگران بیشترین آسیب را از این موضوعات می بینند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگر مورد ضرب و شتم قرار گرفته هتل چمران از کارفرما شکایت کرد

کارگر مورد ضرب و شتم قرار گرفته هتل چمران از کارفرما شکایت کرد