مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 13:552021-11-17دانش

دانشجوی اردبیلی دیپلم افتخار المپیاد دانشجویان را کسب کرد


دانشجوی پرستاری دانشگاه آزاد اردبیل موفق به کسب دیپلم افتخار در حیطه «کارآفرینی در بستر دانشگاه های هزاره سوم با موضوع تاب آوری کسبو کارهای دانش بنیان» شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، مریم لطفی دانشجوی رشته پرستاری دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اردبیل موفق به کسب دیپلم افتخار در حیطه کارآفرینی در بستر دانشگاه های هزاره سوم با موضوع تاب آوری کسب وکارهای دانش بنیان در سیزدهمین المپیاد سراسری دانشجویان علوم پزشکی کشور شد.

سیزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور از سوی استعدادهای درخشان و امور نخبگان در 6 حیطه استدلال بالینی، آموزش پزشکی، کارآفرینی در بستر دانشگاه های هزاره سوم، مدیریت نظام سلامت، تفکر علمی در علوم پایه و مطالعات میان رشته ای علوم انسانی و سلامت برگزار شد.

در حیطه مطالعات میان رشته ای علوم انسانی و سلامت و حیطه کارآفرینی در بستر دانشگاه های هزاره سوم علاوه بر دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری عمومی، دانشجویان مقاطع دکتری تخصصی و دستیاران (پزشکی، دندان پزشکی و داروسازی) هم می توانند در المپیاد شرکت کنند.

این المپیاد علمی هرساله در دو مرحله آزمون انفرادی و دو مرحله گروهی برگزار می شود که 2 هزار 500 دانشجو در 6 حیطه پس از رقابت دانشگاهی و کسب امتیازات براساس سهمیه بندی اعلام ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجوی اردبیلی دیپلم افتخار المپیاد دانشجویان را کسب کرد

دانشجوی اردبیلی دیپلم افتخار المپیاد دانشجویان را کسب کرد