مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 14:002021-11-17سياسي

جوانان مذهبی باید مطالبه گر باشند/ الگوسازی وظیفه هیئت ها است


مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه جوانان هیأتی باید مطالبه گر باشند، گفت: مطالبه گری در چهارچوب مایه امید به آینده خواهد شد.

- ، حجت الاسلام حمید رفیعی عصر چهار شنبه در نشست مسئولان شورای هیئت های مذهبی خراسان شمالی که در اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، اظهار داشت: یکی از کارکردهای بسیار مؤثر هیأت های مذهبی، الگوسازی، مبتنی بر دین باوری و رعایت هنجارها و ارزش ها در خانواده و جامعه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: نقش جدی هیئات مذهبی قبل و بعد از اجرای مراسم دینی و مذهبی است و اگر بتوانیم در قالب هیئت مذهبی، مشکلات فردی و اجتماعی موجود در محله، منطقه و شهرستان را بررسی و رفع کنیم، آن وقت است که هیأت مذهبی نقش خود را خوب ایفا کرده است.

وی افزود: عملکرد یک هیأت مذهبی در تراز انقلاب اسلامی باید به گونه ای باشد که با نگاه هدایت محوری، مسائل فردی و اجتماعی مردم به ویژه در حوزه سلامت اخلاقی و ارزش های دینی را ضمن بررسی کردن برای آن اقدام مناسب داشته باشد.

رفیعی با بیان این که مهم ترین کارکرد هیئت مذهبی، کارکرد فرهنگی و گسترش فرهنگ است، تصریح کرد: هیئتی که بتواند، عشق و احساس اعضا هیئت را با شناخت واقعی از قرآن و ائمه (ع) توأم سازد، هیچ جریانی توان مقابله با آن را نخواهد داشت و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان مذهبی باید مطالبه گر باشند/ الگوسازی وظیفه هیئت ها است

جوانان مذهبی باید مطالبه گر باشند/ الگوسازی وظیفه هیئت ها است