مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 14:052021-11-17بين الملل

واکنش آنکارا به درگیری نیروهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان


پس از تشدید درگیری ها میان نیروهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان، وزیر امور خارجه ترکیه با اتهام زنی به ایروان مدعی شد که آن ها صلح نمی خواهند و به اقدامات تحریک آمیز خود ادامه می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه و عبداللطیف بن راشد الزیانی همتای بحرینی او، بعدازظهر امروز (چهارشنبه)، در کنفرانسی مطبوعاتی در ترکیه حاضر شدند.

بر اساس گزارش شبکه بپذیرد و از این اقدامات تحریک آمیز دست بردارد .

اخیرا درگیری های پراکنده ای میان نیروهای جمهوری آذربایجان و نیروهای ارمنستانی در خط مرزی دو کشور در جریان بود که روز گذشته شدت گرفت.

شب گذشته منابع ارمنستانی به نقل از پارلمان این کشور از مرگ 15 سرباز در درگیری های اخیر با جمهوری آذربایجان خبر دادند که وزارت دفاع ارمنستان این آمار را تایید نکرد.

بنابر اعلام این وزارتخانه، وضعیت در منطقه مرزی شرقی جمهوری ارمنستان که روز گذشته مواضع ارمنستانی ها مورد حمله یگان های نیروهای مسلح (جمهوری) آذربایجان قرار گرفت، نسبتاً با ثبات است .

طبق ادعای وزارت دفاع ارمنستان، در نتیجه حملات خصمانه 16 نوامبر (25 آبان)، دشمن (جمهوری آذربایجان) بالغ بر 70 سرباز کشته و مجروح و همچنین تخریب قابل توجه تجهیزات نظامی به ویژه 4 نفربر زرهی، 1 خودروی زرهی سندکت، 5 خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش آنکارا به درگیری نیروهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان

واکنش آنکارا به درگیری نیروهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان