مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 14:352021-11-17سياسي

دیدار مدیردفتر روابط سیاسی کتائب حزب الله عراق با رییس دانشگاه باقرالعلوم(ع)


مدیر دفتر روابط سیاسی کتائب حزب الله عراق با رییس دانشگاه باقرالعلوم(ع) دیدار و گفت وگو کرد.

- دیدار مدیردفتر روابط سیاسی کتائب حزب الله عراق با رییس دانشگاه باقرالعلوم(ع) ایسنا/قم مدیر دفتر روابط سیاسی کتائب حزب الله عراق با رییس دانشگاه باقرالعلوم(ع) دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار علی العبودی که به همراه هیئت همراه در این دانشگاه حضور یافته بود، در ابتدا به تاریخچه ای از نحوه شکل گیری کتائب حزب الله اشاره و اظهار داشت: این مجموعه، پس از سقوط نظام صدام به همت برخی از جوانان مومن، ولایی و حزب اللهی شکل گرفت.

وی با بیان اینکه رویکرد کتائب حزب الله بیشتر فرهنگی و اجتماعی است، افزود: با ظهور داعش تمرکز عمده این جریان به سمت نظامی گرایش پیدا کرده و به مبارزه با آنها پرداخت.

العبودی در بخش دیگری از سخنان خود به خروج آمریکایی ها از عراق اشاره کرد و گفت: آمریکایی ها در حال حاضر به شکل ذلیلانه در حال اخراج از عراق بوده و به دنبال پیدا کردن بهانه ای برای خروج از این کشور هستند.

مدیر دفتر روابط سیاسی کتائب حزب الله عراق خاطرنشان کرد: آمریکایی به شدت موسسات مدنی و مراکز فرهنگی و اجتماعی را فعال کرده و درحال نفوذ و حضور و اثرگذاری خودشان را در این بخش بوده و می خواهند جای پای خود را به این شکل نگه دارند که در این راستا نیاز است در زمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار مدیردفتر روابط سیاسی کتائب حزب الله عراق با رییس دانشگاه باقرالعلوم(ع)

دیدار مدیردفتر روابط سیاسی کتائب حزب الله عراق با رییس دانشگاه باقرالعلوم(ع)