مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 14:352021-11-17سياسي

تروریست ها هیچ نسبتی با خوزستان ندارند


مدرس دانشگاه و یکی از بزرگان عشایر عرب گفت: گروهک های تروریستی که به صورت موذیانه ای تشکیل می شوند، جیره خواران دشمنان ایران هستند و هیچ رابطه ای با خوزستان ندارند.

- ، جواد سعیدی پور ضمن بازدید از نمایشگاه جنایات گروهک تروریستی حرکه النضال در اهواز تأکید کرد: گروهک های تروریستی غیر اسلامی و غیرشرعی که به صورت موذیانه ای تشکیل می شوند، جیره خواران دشمنان ایران هستند و هیچ رابطه ای با مردم مؤمن خوزستان ندارند و مورد تأیید هیچ کدام از مردم منطقه نیستند.

وی با اشاره به اینکه ما با تمام وجود از این گروهک ها و سرکردگانشان ابراز برائت می کنیم چون این ملت ولایی و شهیدپرور هستند و هیچ ارتباط و نسبتی با تروریست ها ندارند، افزود: استان خوزستان افرادی همچون شهید هاشمی ها را تقدیم انقلاب کرده و تا پای جان با دشمنان این آب وخاک مبارزه می کند.

وی اضافه کرد: دستگیری حبیب أسیود و دیگر افرادی که در اقدامات تروریستی دست دارند، کار بسیار پسندیده و شایسته ای بود و اینها باید به سزای اعمالشان برسند؛ ما از دستگاه قضایی درخواست داریم این افراد را به اشد مجازات برساند.

سعیدی پور گفت: امنیت وقتی برقرار می شود که مردم در آرامش و آسایش باشند و درخواست مردم از مسئولان این است که مشکلات و معضلاتی را که در سطح استان وجود دارد در حد توان رفع کنند تا ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تروریست ها هیچ نسبتی با خوزستان ندارند

تروریست ها هیچ نسبتی با خوزستان ندارند