مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 14:452021-11-17ورزشي

تاکید نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس بر تخصیص اعتبارات ورزشی


نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی بر کلنگ زنی و ساخت سالن مسابقات 2000 هزار نفری و افتتاح مجموعه سوارکاری دورود  تاکید کرد.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی بر کلنگ زنی و ساخت سالن مسابقات 2000 هزار نفری و افتتاح مجموعه سوارکاری دورود  تاکید کرد.

حسین گودرزی اظهار کرد: در بازدید میدانی مسئولین لرستان و وزیر ورزش جوانان از پروژه های ورزشی شهرستان های دورود و ازنا قرار شد که ورزشگاه چغابهرام تکمیل و با شتاب بیشتری تکمیل و به ورزش و جوانان شهرستان تحویل شود.

وی بر کلنگ زنی و ساخت سالن مسابقات 2000 هزار نفری و افتتاح مجموعه سوارکاری دورود تاکید کرد و افزود: دو شهرستان دورود و ازنا سالن چند منظوره مسابقات ندارند.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امسال برای ساخت سالن مسابقات هر دو شهرستان ردیف استانی اخذ و برای سالن مسابقات ازنا پیگیر تامین زمین هستیم.

گودرزی ادامه داد: انتظار داریم وزیر ورزش و جوانان برای این دو پروژه ردیف اعتبار ملی اختصاص دهد.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی خواستار تامین اعتبار برای تکمیل ورزشگاه های تختی دو شهرستان، قرارگاه کوهستان طیان ازنا و ساخت زمین چمن مصنوعی در روستاهای بزرگ ازنا و دورود شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس بر تخصیص اعتبارات ورزشی

تاکید نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس بر تخصیص اعتبارات ورزشی