مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 14:552021-11-17سياسي

هیئت مذهبی همانند مدرسه ای انسان ساز با جذابیت های خاص


تولیت مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه این مسجد برای همکاری و تعامل بیشتر با هیأت های مذهبی آماده همکاری است، گفت: هیئت مذهبی همانند مدرسه ای انسان ساز با جذابیت های خاص است.

- ، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان عصر چهارشنبه در نشستی با مسئولان شورای هیأت های مذهبی کشور، ضمن تمجید از فعالیت های هیأت های مذهبی گفت: مسجد مقدس جمکران آمادگی دارد بستر و زمینه هر نوع همکاری با هیأت های مذهبی را فراهم کند و ما خودمان را خدمتگزار سربازان امام زمان (عج) و عاشقان امام حسین (ع) می دانیم.

تولیت مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه هیأت مذهبی همانند مدرسه ای انسان ساز با جذابیت های خاص است، افزود: نوجوانان و جوانان با شور و نشاط فراوان در هیأت های مذهبی حضور پیدا می کنند که پدیده جذابی است.

وی تقویت باورها و اعتقادات دینی مردم را یکی از نیازهای مهم نظام دانست و ادامه داد: هر چه ساز و کار برنامه های هیأت های مذهبی مستحکم تر و در راستای اهداف انقلاب اسلامی و از نظر محتوا عمیق تر باشد و با اسلام ناب و شناخت حقایق دین پیوند بخورد، تاثیرگذارتر است.

گفتنی است در ابتدای این دیدار رییس سازمان هیأت ها و تشکل های دینی با اشاره به ثبت حدود 93 هزار هیأت مذهبی در کشور و فعالیت 420 شورای هیأت های مذهبی گفت: هیأت مذهبی بستری نیست که فقط در دهه محرم عزاداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت مذهبی همانند مدرسه ای انسان ساز با جذابیت های خاص

هیئت مذهبی همانند مدرسه ای انسان ساز با جذابیت های خاص