مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 15:052021-11-17سياسي

ستاد احیای امربه معروف در شهرستان ها فعال شود/ ستاد ظرفیت خوبی دارد


امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر نباید در شهرستان ها تعطیل شود، گفت: زیرا که این ستاد ظرفیت خوبی دارد و مصوبات آن لازم الاجراست پس نباید آن را دست کم گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی استان باید کمبودها و خلأهای فرهنگی جامعه را شناسایی و رفع کند، گفت: مسئولان شوراهای فرهنگ عمومی شهرستان های استان در گزارش های خود به نقاط ضعف و قوت حاکم بر فرهنگ شهرستان ها توجه داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه سیاست گذاری برای ارتقای فرهنگ عمومی در جامعه و حاکم کردن امور دینی ضروری است، ادامه داد: شورای فرهنگ عمومی در هشت شهرستان استان فعال هستند و تنها دو شهرستان از این نعمت محرومند که باید موانع برطرف شود.

نکونام اظهار کرد: مردم از شورای فرهنگ عمومی انتظارات بالایی دارند و گاهی مطالبات از امکانات بیشتر است اما اعضای شوراهای فرهنگ عمومی شهرستان ها باید فعال تر باشند.

فرهنگ بسیجی در جامعه تقویت شود وی با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج و لزوم گرامی داشت این هفته اظهار داشت: بسیج متولی خاصی ندارد در واقع آحاد جامعه متولی بسیج هستند و شورای فرهنگ عمومی باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد احیای امربه معروف در شهرستان ها فعال شود/ ستاد ظرفیت خوبی دارد

ستاد احیای امربه معروف در شهرستان ها فعال شود/ ستاد ظرفیت خوبی دارد