مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 15:152021-11-17اجتماعي

مدارس خرمشهر تا رسیدن پوشش 70 درصدی واکسیناسیون حضوری نمی شود


لازمه حضوری شدن کلاس های درس این است که 70 درصد دانش آموزان هر 2 دوز واکسن را دریافت کرده باشند.

- ، نادر عمید زاده عصر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش خرمشهر اظهار کرد: ملاک بازگشایی مدارس باید دریافت دو دوز واکسن باشد و میزان جامعه دانش آموزی واکسینه شده به 70 درصد برسد؛ چنانچه شهرستان به 70 درصد رسید آنان که هر دو دوز را تزریق کردند قادر به حضور در کلاس های درس می شوند و از ورود آنان که واکسن دریافت نکردند، ممانعت می شود.

سرپرست فرمانداری خرمشهر در ادامه وضعیت مدارس خرمشهر را برای حضور دانش آموزان نامناسب خواند و گفت: وضعیت فعلی مدارس در مواردی همچون پس زدگی فاضلاب و جمع شدن نخاله های ساختمانی و دیگر موارد زیرساخت های شهری مناسب نیست که آموزش پرورش باید فهرستی از مدارس مشکل دار اعم از مدارس شهری و روستایی تهیه کند تا به وضعیت آنها رسیدگی شود.

وی ادامه داد: همه ما محصول آموزش و پرورش هستیم و همه دستگاه ها به ویژه آبفا، برق، مخابرات و شهرداری که به صورت مستقیم با آموزش و پروش در ارتباط هستند باید در همکاری مستمر با این اداره باشد.

سرپرست فرمانداری خرمشهر در رابطه با مشکل تأمین سرویس های مدارس روستاهای غرب کارون گفت: 2 شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان و نفت و گاز اروندان متعهد به تأمین سرویس های می شوند و برای جابه جایی دانش آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس خرمشهر تا رسیدن پوشش 70 درصدی واکسیناسیون حضوری نمی شود

مدارس خرمشهر تا رسیدن پوشش 70 درصدی واکسیناسیون حضوری نمی شود