مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 15:202021-11-17بين الملل

حال امیر کویت وخیم و به مرحله عدم هوشیاری رسیده است/ بحث و جدل درباره ولیعهد جدید


منابع نزدیک به خاندان حاکم بر کویت اعلام کردند «نواف الاحمد الجابر الصباح»، امیر کویت با وضعیت جسمانی وخیمی دست به گریبان است و به مرحله عدم هوشیاری رسیده است.

- منابع نزدیک به خاندان حاکم بر کویت اعلام کردند نواف الاحمد الجابر الصباح ، امیر کویت با وضعیت جسمانی وخیمی دست به گریبان است و به مرحله عدم هوشیاری رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از الخلیج الجدید، منابع نزدیک به خاندان حاکم بر کویت اعلام کردند نواف الاحمد الجابر الصباح ، امیر کویت با وضعیت جسمانی بغرنجی دست به گریبان است که به مرحله عدم هوشیاری رسیده است.

تصریح کردند: وضعیت جسمانی امیر نواف منجر به بروز بحث و گفت وگوهایی در میان خاندان حاکم درباره ولیعهد جدید در صورت به تخت نشستن مشعل الاحمد الجابر الصباح ولیعهد کنونی شده است.

مهمترین گزینه های ولیعهدی منابع یاد شده افزودند: شیخ مشعل و افراد خانواده سلطنتی هنوز در این باره به تصمیم قطعی نرسیده اند اما مهم ترین نامزدها برای ولایت عهدی آتی سالم جابر الاحمد و ناصر المحمد الصباح است.

الخلیج آنلاین در ادامه گزارش داد: سالم جابر الاحمد فرزند دوم امیر سیزدهم کویت است، وی مشاور پیشین دیوان نخست وزیری بوده است در مقابل ناصر محمد الصباح کارنامه نخست وزیری را در کارنامه خود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال امیر کویت وخیم و به مرحله عدم هوشیاری رسیده است/ بحث و جدل درباره ولیعهد جدید

حال امیر کویت وخیم و به مرحله عدم هوشیاری رسیده است/ بحث و جدل درباره ولیعهد جدید