مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 15:402021-11-17ورزشي

کمالوند: کل بودجه نفت مسجد سلیمان به اندازه یک بازیکن تیم بزرگ لیگ برتر است


میانگین قرارداد بازیکنان 700 میلیون تومان است، همین الان در لیگ یک تیم هایی هستند که چندین برابر ما قرارداد دارند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک فراز کمالوند سرمربی آگاهی دارم، خاطرات بسیار خوبی از شهر اراک دارم و خیلی خوشحالم از اینکه تیم آلومینیوم به لیگ برتر راه پیدا کرده و به چیزی که مستحق آن بوده دست یافته است.

 سرمربی نفت مسجد سلیمان گفت: تبریک ویژه دارم به سر مربی ارزنده فوتبال کشورمان  آقای خطیبی که واقعا کار بزرگی انجام داد و آرزوی چندین ساله مردم اراک را با تشکیل یک تیم خوب محقق کرد.

کمالوند افزود: تیم آلومینیوم هم سال گذشته عملکرد خوبی داشت و هم امسال نتایج خوبی کسب کرده که نشان می دهد روی این تیم کار شده و من خیلی خوشحالم از اینکه این بار که به اراک آمده ام، برای مسابقه لیگ برتری است، واقعا جای شهر اراک و مردم خونگرم و علاقمند و پرشور اراک در لیگ برتر خالی بود و خیلی خوشحالم از اینکه تیم آلومینیوم در لیگ برتر حضور دارد.

وی تصریح کرد: تیم های نفتی چندین سال است که با مشکلات مالی مواجه هستند، جای سوال است که چه طور همه تیم های دولتی که در لیگ هستند، از دولت پول می گیرند، اما به نفت که می رسد دچار مشکل می شود، در حالی که مسجد سلیمان و آبادان ثروتمندترین شهرهای کشورند، همه ذخایر نفت و گاز در این دو شهر است، اما خیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمالوند: کل بودجه نفت مسجد سلیمان به اندازه یک بازیکن تیم بزرگ لیگ برتر است

کمالوند: کل بودجه نفت مسجد سلیمان به اندازه یک بازیکن تیم بزرگ لیگ برتر است