مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 15:402021-11-17سياسي

نفوذ فرهنگی؛ هدف جدید آمریکایی ها در عراق


مدیر دفتر روابط سیاسی کتائب حزب الله عراق گفت: آمریکایی ها مؤسسات مدنی و مراکز فرهنگی و اجتماعی گسترده ای را در عراق فعال کرده و در حال نفوذ و حضور و اثرگذاری خود در این بخش هستند و در حوزه فرهنگی می خواهند اهداف خود را محقق سازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، علی العبودی مدیر دفتر روابط سیاسی کتائب حزب الله عراق  امروز در دیدار با رییس دانشگاه باقرالعلوم که در سالن جلسات دفتر ریاست این دانشگاه انجام شد، به تاریخچه ای از شیوه شکل گیری کتائب حزب الله اشاره و اظهار کرد: این مجموعه، پس از سقوط نظام صدام به همت برخی از جوانان مؤمن، ولایی و حزب اللهی شکل گرفت.

وی بابیان اینکه رویکرد کتائب حزب الله بیشتر فرهنگی و اجتماعی است، افزود: با ظهور داعش تمرکز عمده این جریان به سمت نظامی گرایش پیداکرد و کتائب حزب الله به مبارزه با داعش پرداخت.

العبودی در بخش دیگری از سخنان خود به خروج آمریکایی ها از عراق اشاره کرد و گفت: آمریکایی ها در حال حاضر به شکل ذلیلانه در حال اخراج از عراق بوده و به دنبال پیدا کردن بهانه ای برای خروج از این کشور هستند.

مدیر دفتر روابط سیاسی کتائب حزب الله عراق خاطرنشان کرد: آمریکایی ها مؤسسات مدنی و مراکز فرهنگی و اجتماعی گسترده ای را در عراق فعال کرده و در حال نفوذ و حضور و اثرگذاری خود در این بخش هستند و در حوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفوذ فرهنگی؛ هدف جدید آمریکایی ها در عراق

نفوذ فرهنگی؛ هدف جدید آمریکایی ها در عراق