مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 15:452021-11-17سياسي

پایبندی به آرمان های شهدا جامعه اسلامی را از شر تهدیدات دشمنان نجات می دهد


جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ادامه مسیر شهدا و پایبندی به آرمان های شهدا جامعه اسلامی را از شر تهدیدات دشمنان نجات خواهد داد و تضمین کننده پیشرفت و سعادت ملت است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک حجت الاسلام حسین طیبی فر جانشین نماینده ولی فقیه در های معظم شهدای اراکی اظهار کرد: شهدای انقلاب اسلامی با تاسی به مکتب حسینی(ع) مسیر را به درستی شناختند و با عزم و  اراده الهی در این مسیر گام برداشتند و لذا عظمت شهدا که با عشق، علم و آگاهی در مسیر الهی گام برداشتند امروز برای نسل جوان گفتنی است.

وی گفت: امام خمینی(ره) قافله سالار مسیر شهدا و پرچمدار فرهنگ ایثار و شهادت بود که با تشکیل انقلاب اسلامی ارزش های دینی را در جهان بشریت احیا کرد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: شهدا با ایثار و مجاهدت در میدان های نبرد با شهادت خود بزرگترین پیروزی را به دست آوردند و خانواده معظم شهدا به عنوان وارثان شهدا مسیر آنها را با قوت ادامه دادند.

طیبی فر با بیان اینکه جمله حکیمانه شهدا شمع محفل بشریت هستند امروز نیاز به تبیین بیشتر دارد چراکه شهدا راه را برای همه آزادی خواهان و آزادمردان نشان دادند که اگر می خواهید عزتمند و سربلند باشید باید در این مسیر گام بردارید و شهدا مسیر تکامل و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایبندی به آرمان های شهدا جامعه اسلامی را از شر تهدیدات دشمنان نجات می دهد

پایبندی به آرمان های شهدا جامعه اسلامی را از شر تهدیدات دشمنان نجات می دهد