مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 16:102021-11-17سياسي

جزییات طرح مجلس برای مقابله با نگهداری گربه و سگ


طبق طرح «صیانت حقوق عامه در مقابل حیوانات خطرناک» نگهداری گربه و سگ معادل 10 تا 30 برابر حداقل حقوق کارگری جریمه خواهد داشت و در صورت حمل این حیوانات، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ در جلسه روز هجدهم آبان مجلس، طرح صیانت حقوق عامه در مقابل حیوانات خطرناک و مضر (الحاق موادی به قانون مجازات اسلامی) اعلام وصول شد.

این طرح در همان آغاز حرف و حدیث های فراوانی را به دنبال داشت و پس از آنکه متن آن منتشر شده، حواشی مربوط به آن به اوج رسید.

در این طرح برای نگهداری حیواناتی مانند کروکودیل (تمساح)، مار، سوسمار، موش و میمون، لاک پشت، گربه، خرگوش و سگ جزای نقدی معادل 10 تا 30 برابر حداقل حقوق کارگری تعیین شده و البته آن حیوان نیز ضبط خواهد شد.

متن طرح که در سایت مرکز پژوهش های مجلس نیز بارگذاری شده به شرح زیر است: طرح صیانت از حقوق عامه در مقابل حیوانات مضر و خطرناک (الحاق موادی به قانون مجازات اسلامی (کتاب پنجم تعزیرات)) ماده واحده: چهار ماده به شرح ذیل به عنوان ماده (688 مکرر 1)، (688 مکرر 2)، (688 مکرر 3) و (688 مکرر 4) به قانون مجازات اسلامی (کتاب پنجم- تعزیرات) الحاق می گردد: ماده 688 مکرر 1: واردات، تولید، تکثیر، پرورش، خرید و فروش، حمل و نقل و گردانیدن اعم از پیاده و یا با وسیله نقلیه و نگهداری حیوانات وحشی، نامتعارف، مضر و خطرناک، از قبیل: کروکودیل (تمساح)، لاک پشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات طرح مجلس برای مقابله با نگهداری گربه و سگ

جزییات طرح مجلس برای مقابله با نگهداری گربه و سگ