مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 17:302021-11-17سياسي

معنویت و برکات نماز جامعه اسلامی را در مقابل آسیب ها بیمه می کند


جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: معنویت نماز و تاثیرات و برکات آن جامعه اسلامی را در مقابل تهدیدات و آسیب ها بیمه می کند.

- ایسنا/مرکزی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: معنویت نماز و تاثیرات و برکات آن جامعه اسلامی را در مقابل تهدیدات و آسیب ها بیمه می کند.

حجت الاسلام حسین طیبی فر در همایش تخصصی نماز سپاه در مسجد ولایت اراک اظهار کرد: نماز یکی از ارکان دین و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از ارکان مهم نظام اسلامی است و آن چیزی که خداوند در خصوص هنگام به قدرت رسیدن ماموریت داده، اقامه نماز است، لذا سپاه پاسداران در راستای اجرای دستور قرآن برای مسئله نماز اهمیت ویژه ای قائل است.

وی افزود: سپاه پاسداران در اقامه نماز، تبیین و ترویج فرهنگ نماز پیشتاز است و همواره به مسئله نماز از ابتدای شکل گیری تا در شرایط مختلف اهمیت داده است.

طیبی فر گفت: برگزاری همایش تخصصی نماز با شعار نماز؛ نماد قدرت و اقتدار معنوی در سپاه است و علاوه بر تاثیرات درونی در نهاد مقدس سپاه تاثیرات بیرونی نیز خواهد داشت.

ایجاد انگیزه برای اقامه نماز در جهت اجرای بهتر رسالت ها و ماموریت ها در همه بخش های سپاه و افزایش سطح معنویت در بین کارکنان از تاثیرات درونی همایش تخصصی نماز است و این همایش قطعا موجب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معنویت و برکات نماز جامعه اسلامی را در مقابل آسیب ها بیمه می کند

معنویت و برکات نماز جامعه اسلامی را در مقابل آسیب ها بیمه می کند