مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 19:252021-11-17سياسي

شهروندان بهترین مشاوران برای مدیریت شهری


شهروندان می توانند بهترین مشاور و یاری دهنده برای مدیریت شهری در راستای جبران کاستی ها و پیشرفت روز افزون شهر باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، در سالروز حماسه ماندگار 25 آبان و در آستانه هفته بسیج، محمد شبانی شهردار بهارستان با خانواده شهید والامقام کافی زاده و تعدادی از شهروندان محله پنج دیدار کردند.

 در این دیدار صمیمانه که در راستای تکریم مقام شامخ شهدای والا مقام و خانواده های محترم و معزز شهدا برگزار شد، جمعی از شهروندان محله 5 به بیان نقطه نظرات و کاستی ها در ارتباط با مسائل مختلف شهر پرداختند.

محمد شبانی در این دیدار با بیان اینکه بدون شک یکی از بهترین راه های آشنایی با مشکلات ،حضور میدانی در سطح شهر و گفت وگو با شهروندان است اظهار داشت: شهروندان می توانند بهترین مشاور و یاری دهنده برای مدیریت شهری در راستای جبران کاستی ها و پیشرفت روز افزون شهر باشند.

 شهردار بهارستان افزود: هفته گذشته در اولین جلسه مهمان پدر بزرگوار شهید والامقام کاظمی در محله 3 بودیم و  بر اساس برنامه ریزی های انجام شده این دیدارها ادامه خواهد یافت و محدود به روزهای آغازین کار نمی شود؛ امیدواریم با پیگیری های مستمر معاونان شهرداری و مسؤولان مربوطه بتوانیم گامی  مفید در مسیر خدمت به مردم لایق شهر دانایی محور بهارستان برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان بهترین مشاوران برای مدیریت شهری

شهروندان بهترین مشاوران برای مدیریت شهری